Drobné změny pro zlepšení života

By in
No comments

 

1. Spolu namísto osaměle: Jídlo ve společnosti vám prospěje

V minulosti bylo samozřejmostí, že si rodina každý den sedla společně za stůl. Podle studie z Harvardovy univerzity už jedno společné jídlo denně mimořádně utužuje rodinné vztahy. A ještě mnohem více. Děti dostávají lepší známky, jsou sebevědomější, nemívají poruchy stravování, nadváhu ani deprese.
dávkovač kávy

2. Zelená je nejzdravější barva, kterou můžete jíst

Zelená zelenina je plná vlákniny a ta je mimořádně důležitá pro zdraví vašich střev. Kromě toho je cenným zdrojem rostlinného magnézia, vápníku, vitamínu K a železa. Jednou denně si dejte na talíř pořádnou zelenou porci a tělo si zásobte antioxidanty, které ochrání vaše buňky před negativními vlivy životního prostředí.
vařečky u talíře

3. Ven na čerstvý vzduch

Chození přináší štěstí. Procházka v přírodě zklidňuje, mozek vylučuje endorfiny – hormony štěstí.
Léčivá síla lesa
Právě v lese natankujete s každým nádechem více zdraví. Vzduch obsahuje rostlinné látky, které vylučují stromy, aby se chránili před nemocemi. A to udělá dobře i vám, zejména při astmatu a alergiích. Když se pohybujete na čerstvém vzduchu, prohloubí se vám dýchání a přijímáte více kyslíku. To působí jako energetická bomba a osvěžující kúra pro všechny buňky těla.   

4. Akupresurou aktivujte léčivou sílu svého těla

Uvolněte napětí tak, že palcem a ukazovákem stisknete bod na druhé ruce v měkké části mezi palcem a ukazováčkem. Tiskněte, dokud pocítíte příjemnou bolest a držte, dokud povolí. Opakujte na druhé ruce tak často, jak vám je příjemné.

5. Konec špatnému svědomí: Káva je zdravá

Pražená káva obsahuje asi tisíc bioaktivních látek. Espresso i filtrovaná káva jsou pro vaše srdce i střeva vhodnou vzpruhou. Především kávovým kyselinám se připisují antioxidační, protizánětlivé, dokonce protirakovinné účinky. Podle lékařů jsou však zdravé pouze 2 šálky kávy denně.

Drobné změny pro zlepšení života
4 (80%)1